Tuesday, March 8, 2011

BUSY-lahh.WTH!


setelah sekian lama aku x update blog yg berhabuk ni.

byk sebab beb! the main reason is BUSY!

second third & seterusnya.. MALAS. haha


ok kalian semua yg x BUSY. nak tau mcm mana aku boleh tiba2 nk update balik blog aku ni.

kisahnya mcm ni...

pagi tadi tgh aku sibuk menyibuk kan diri. *betul2 sibuk k* haha

aku terpandang skrin pc awek sorg ni. tgh buat entri ape ntah kt blog dia.

entri apa? blog dia apa? aku x peduli, aku x amik port. aku x kisah! haha


so, terkenang la balik aku kt blog aku yg hampir2 reput berhabukk. damn!

update! update! haha. byk bnde yg aku x post, x cite kt korg, x share kt korg semua.

ok tamak. hahahaha.


............................................................................


ok kita lompat ke tajuk perbualan utama.
BUSY-lahh sgt

mmg sejak dua menjak tiga menjak ni aku agakk laa busy.

alhamdulillah la setakat ni aku boleh handle semua yg patut.

segala tugas boleh diselesaikan dgn kerjasama dari semua pihak.

terimakasihh!

(tapi busy2 aku pun boleh lagi update FB & blog aku ni. baru hari ni update blog nk kecoh. haha)


kerja aku melibatkan segala benda yg selalunya last minute baru nk beritahu.

stress mmg stress. kelam kabut tu xda la.

yg penting fokus & relaks.

tapi aku kadang2 nk gak bersuara. "boleh x korg bagi awal2 maklumat tu".

tapi aku kecundang! SYMP. haha. ayatt x boleh blahh


walau apapun tugasan yg diberi, aku buat dgn bersungguh2, tekun dan redha.

apa yg penting, korang kena ingat yg tugasan diberi itu adalah duit yg korg terima dlm gaji korg.

dgn berfikir mcm tu, stress aku hilang.

lagi lega bila tugas selesai & sempurna. (xla sempurna sgt kot)


ok beb, setakat ni aku boleh share. klau ada lagi aku update part two kot.

fullstop for now. :)

3 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

jom pegi holiday??
lps kan stress..langkawi jom2..

rhyzal said...

i'm on. just set a date/time and etc.. hoo-yeah!

rhyzal said...

i'm on. just set a date/time and etc.. hoo-yeah!