Sunday, January 9, 2011

on again, off again [re-post]

orait. kalau korg perasan, tajuk entri aku kali ni mcm tajuk lagu sean lennon.
klau xtau diam dan baca blog aku ni dgn sopan. hahaha gila

how to start ? bykkk sgttt benda yg terjadi kt aku sejak kebelakangan ni (time aku x update blog laa)
konon la busy sgt anak menteri ni.
hahaha ok bukan anak menteri (sekadar gurauan!)

"aku seorg insan yg bodoh, hodoh dan pentingkan diri !"
(cantek punya pujian terhadap diri sendiri) orait ?!
tiba2 ada suara2 kecil yg sumbang menjawab, MEMANG PUN!! haha
ok aku bunuh ko sekarang!! nk jadi ice blended ke sambal tempoyak?
hahaha merepek gila pjg punya aku ni. sekian.
(ayat2 pun dh tunggang langgang)

ok. abaikan perkara di atas.
aku cukup stress dgn segala nya.
bermula dgn kisah kononnya "cinta" yg aku rasa mcm 'rimas'.
sebabnya si dia ini mmg xde kurang apa2 cuma aku x selesa.
1st and main reason coz she's too "24/7 on me" on the phone and sms.
aku nk bernafas pun susah.
lemas rimas boleh mati kalau berterusan! hurgh!
lagi satu, bukan niat aku nk burukkan sapa2 di sini.
si dia ni seorg yg busybody.
bak kata org swak; PORET. (maksudnya kepoh jaga tepi kain org)
bak kata aku pulak, PORET tu stalker! haha..
bagi tuan punya bdn yg terasa aku minta maaf. aku perlu luahkan apa yg tersimpan dlm hati/minda aku ni. sbbnya kau xkan faham.
xselama2nya faham kot.
memandangkan kau dh baca entri ni, aku sgt bersyukur sbb mungkin sedikit sebyk kau faham.. kot.

ok. msti ada yg tertanya2.. adakah aku ni pentingkan diri? bodoh? hodoh?
aku iya kan aja. sbb aku tau siapa diri aku ok. haha
pentingkan diri sbb aku fikirkan hidup aku jer.
bodoh sbb org suka kt aku tapi aku x suka kt dia.
hodoh? sbb aku mmg hodoh dari kecik lagi kot. alhamdulillah!
haha.

tapi kt entri ni, korg mmg boleh judge apa2 yg korg fikirkan.
aku x kisah sbb masing2 ada akal fikiran yg berbeza.
yg penting kita kena berfikiran positif. (mcm la aku ni positif sgtt haha)

lastly, aku nk berpesan pada yg membaca.
korg xkan faham apa yg aku lalui selagi korg bukan aku.
tapi aku sekadar manusia yg penuh dgn kekurangan.
manusia mana yg x buat silap? kan?

yang tgh bernafas,
AKU -_-"



................................................................................



p/s: FYI, ni entri 2 bln lepas kot. klau x silap. ditarik balik atas sbb2 tertentu. di'post'kan semula atas sbb2 tertentu jugakkk. ok fullstop! ;]





2 comments:

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

LOL~ -_-"

rhyzal said...

describe on what that u LOL at? -_-" hahaha