Wednesday, March 9, 2011

i don't give a damn !

selamat pagi dunia. *sambil minum nescafe tin*

pagi ini mmg agak damai. (blm ada tugas lagi kot)



pagi ni aku agak kehairanan. nk tau sbb apa?? xnak?? xpa!

tapi aku nak story gak.. HAHAHA.. ok gelak bosan



hari ni lain dari yg lain sbb staff2 kt ofis aku very friendly people.

it's weird coz before this they're like serious kinda freak.

in my words; ZOMBIE. ok zombie bye! haha (pengaruh resident evil la pulok)



(ok anak2 sekalian, part ni yg paling syok dlm RE:afterlife. belakang awek aku tu la zombie ye anak2 kalau anak2 xtau lagi.ok bye!)




yelaa. aku ni mmg x kisah pun org tu friendly ke x. sombong ke bongkak.

tamak haloba ke pemurah. haha. ok byk sgt contoh. CUKUP!

ringkasannya atau pokoknya, i don't give a damn about people who didn't give a damn about me.

understang! haha.

tapi kes ni lain, aku x kisah la ko nk kwn dgn aku ke x. nk bermusuh ke. janji jgn kacau hidup aku yg tgh selesa ni. (biarpun x berapa sgt selesa)



ok enough with this shit. let's talk about something else i just know by now/today.

haih! urgh! damn damn damn! *frust gilavavi*

aku baru dpt tau yg hari ni kt ofis aku ada kursus adobe photoshop! (aku nk sgt tuu)

dh la lama dh aku aimed/target utk gi kursus ni beb! *menyirap*

tengok2 org lain yg gi sbg wakil dr bhgn aku. shit! *frust lagi*



selain tu aku nk cukupkan 7 hari kursus ni beb. tahun ni blm satu kursus pn aku gi.

mmg fed up la jwbnya. shit to hole to the fuck! hahaha

ok. aku cuba terima kenyataan. mmg pun aku tau guna adobe photoshop ni.

tapi aku nk upgrade-kan lagi ilmuan dan pengetahuan aku ttg bnde alah ni.

syukur lah sgt klau dpt beb. tapi hampeh xdo peluang. nk wat camno jang. haha



tapi aku fikir sejenak, *tersentap*

ni la padahnya bagi aku sebagai manusia yg "i don't give a damn" haha

pengajarannya wahai anak2 sekalian, kadang2 kita perlu menjadi "i give a damn" kinda person.

utk kebaikan atau keburukan kita bersama! haha

itu saja setakat ni, in the end aku menyesal (utk hari ni je kot)



fullstop & adios peepo!

3 comments:

Mistic said...

pergh! idop lagi blog ko haha! beb ko ni pehal arini! carut2 isk period kee?

.:pUbLiC_eNeMy:. said...

i've experienced it..but i love being invisible anyway :)
this is the way i am..

rhyzal said...

number 10: u're so mess up. p/s, sila baca entri ni betul2. xde kaitan dgn bendera merah. emo lebih je kot! LOL

number 5: that makes u fricking special. :) i'm one of them too. LOL