Friday, August 5, 2011

sila lihat, saya sudah update blog. sekian !

tumpanglalu macik pacik & anak2. abg nk kasi bersih abg punya blog.*laplapdebu*

(sebab ada org cakap blog aku dh berhabuk) hahaha


ok.sekian saja entri saya kali ini.


p/s : sebelum menamatkan entri, di kesempatan ini abg (wadehel?!) ingin memberitahu macik pacik & anak2 yg abg masih hidup & bernafas. makan minum terjaga. belum berkahwin & sebagainya. sebarang persolalan sila tinggalkan dlm komen ok. salam ramadhan & gudbai !




(sekadar gambar hiasan) haha

4 comments:

Erma Shalizia said...

sekian lamanya bertapa tapa.. ahahhaha

rhyzal said...

yala tek. ilmu lom penuh gik tok.
katok nk btapa kt batu caves gik. okbai. haha

Faz Fazrin said...

oit, dah kurus, nak kurus apa lagi,wahahahaha

rhyzal said...

Bicikut, aku buncit doh. Cmne nk buang? crunches & sit up aku dh buat. tp mcm lmbt jer. tp mkn aku control la skrg (dlm tempoh diet ni). dulu aku gemuk & buncit gak. hahaha