Thursday, August 12, 2010

epal BESAR. oh nikmat ! [tiada unsur 18sx]


[sori kpd pembaca sbb gmbr ni agak seksi]
[kpd yg berpuasa, abaikan gmbr ni..
xpun tutup gmbr ni dgn tgn anda d skrin pc]

hahaha..
sorry tajuk entri kali ni agak melampau.
xda cas tersembunyi k.
eh, xda niat/maksud tersembunyi.
jelas dan nyata. [ada phm?!]
huhu..


OK.sahur pagi ni mmg simple.
x mkn nasik.
x mkn lauk pauk.
mee goreng pn x.
apa lgi spagetti meatball.. slurp!
hahaha..[aku terbayang sekejap]
ish.. x boleh.
BATAL puasa aku.
hahaha..

so, moral of the story..
aku sahur mkn donut 2 ketul.
aku beli donut tu slps bukak puasa smlm.
ingt nk mkn time2 tgh mlm.
rupanya aku tertido. [zzzzzz]
seb baik aku x tdo mati. [bang!bunyi tembakan]
klau x melepas sahur.
hahaha..
alhamdulillah hari kedua aku masih sempat lgi bersahur.
syukran! ana sahur al-dua al-kali al-sudah..
hahahaha..[merepek arab sudah]

p/s: epal besar kalau ente [korg 'dlm bhs arab'] x tau, itu adalah nama saintifik yg diterjemah dlm bhs melayu nya iaitu BIG apple. hahaha.. [ok.stop.konfem korg dh bosan]

aku akhiri entri ini dgn ucapan..
wabillahitaufikwalhidayah..
assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatuh..


adios! [jgn mrh aku bila korg pelik bc ending entri ni sbb bulan ini kan bln yg mulia, bln ramadhan!] ok! hihihi :]

0 comments: